Czy ktoś sprawdza, kim jest jego klient? Czy zakładając sklep lub swoją usługę w Internecie zastanawiasz się, kto będzie u ciebie kupował? Kto jest klientem w Sieci? Czy to są te same osoby które wchodzą do tradycyjnych sklepów? Czy być może zachodzi pewna dywersyfikacja – niektórzy kupują tylko w sieci, a inni tylko w sklepach tradycyjnych.
Polski rynek jeszcze nie oswoił się z możliwościami, jakie daje biznes w sieci, a już pojawiają się wzmianki o powstających e-sklepach na platformy mobilne. W działach marketingu wielu firm sprzedażowych nadal tkwi przy tradycyjnym podejściu do handlu. Należy korzystać z osiągnięć elektronicznego biznesu zdobytego w praktyce innych krajów, której wcześniej zaczęły handlować w przestrzeni wirtualnej. Nowa wiedza jest potrzebna, co więcej potrzebne jest formułowanie nowych zasad funkcjonowania w sieci.
Kryzys na rynku pracy powoduje, że coraz trudniej o pracę. Niezależnie od wieku i kategorii zawodowej. Jeśli masz pomysł na własny interes masz szansę na to, aby nigdy nie pozostać bez pracy.
Ostatnie komentarze