Najważniejszy jest obraz - tak się przynajmniej wydaje w rozwijającej się kulturze obrazkowej. Niemniej dużo skuteczniej i efektywniej działa połączenie obrazu z tekstem. Najnowsze amerykańskie badania dowodzą, że zbitki skojarzeniowe obrazu i tekstu przynoszą najlepsze efekty reklamowe.
Założenie bloga nie jest zadaniem trudnym. Natomiast założenie ciekawego blogu, który przyciągnie grono zainteresowanych, jest dużo większym wyzwaniem. Wytworzenie czegoś, co jest interesujące w sieci, przy tak dużej konkurencji, jest nie lada wyzwaniem.
Jak najniższe koszty reklamy to podstawowy cel działań marketingowych. Chodzi o to by za dużo nie wydać pieniędzy, a jednak by o firmie mówiło się w internecie i nie tylko. Firma musi mieć rozpoznawalne logo, jeśli chce coś znaczyć na rynku. Istnienie firmy najlepiej jest zacząć od zbudowania reprezentacyjnego profilu w mediach społecznościowych. To jakby nowoczesna wizytówka współczesnego przedsiębiorstwa.
Oddziaływanie na potencjalnego klienta na mediach społecznościowych jest obecnie fenomenem analizowanym przez socjologów i analityków. To ogromna szansa na zaistnienie dla firmy. Reklamowanie się na portalach daje szeroką paletę możliwości marketingowych płynących z bezpośredniego kontaktu z użytkownikami portalu. Efektem tych działań jest wzrost rozpoznawalności logo firmy lub akcji, jaka organizujemy. To oczywiście, przekłada się na sprzedaż i popularność. Jednocześnie na portalach spotykamy się z rosnącą i wszędobylską konkurencją.
Ostatnie komentarze