Integracja Magento z Allegro wydaje się już dzisiaj koniecznością, jeśli tylko prowadzisz sklep internetowy na tej platformie sklepowej i zależy Ci na dodatkowym kanale sprzedaży. Integracja z Allegro nie jest wcale czasochłonna. Jak ją przeprowadzić i dlaczego warto? Odpowiadamy.
Algorytm Google w ostatnim roku ponownie lekko się zmienił i widać zauważalnie na których elementach warto się skupić w najbliższych latach. W poniższym artykule przedstawimy 5 elementów, na które warto zwrócić uwagę.
Najpopularniejszym kanałem pozyskiwania ruchu wśród polskich sklepów internetowych jest ruch organiczny z Google. Jednak to nie wszystko. Sprytny marketer może skorzystać z wielu narzędzi, które pomogą w komunikacji z potencjalnymi klientami i generowaniu ruchu na sklep.
Zależnie od tego, co chcemy robić, jak pracować, czy jaką firmę zakładać możemy też postarać się o pieniądze z odpowiedniego źródła. Wybieramy formę realizacji naszych planów i dostosowujemy się do potrzeb rynku. Jedno jest pewno, nie warto czekać. Jeśli mamy jakiś pomysł na działalność, to warto zacząć od zaraz.
Założenie bloga nie jest zadaniem trudnym. Natomiast założenie ciekawego blogu, który przyciągnie grono zainteresowanych, jest dużo większym wyzwaniem. Wytworzenie czegoś, co jest interesujące w sieci, przy tak dużej konkurencji, jest nie lada wyzwaniem.
Oddziaływanie na potencjalnego klienta na mediach społecznościowych jest obecnie fenomenem analizowanym przez socjologów i analityków. To ogromna szansa na zaistnienie dla firmy. Reklamowanie się na portalach daje szeroką paletę możliwości marketingowych płynących z bezpośredniego kontaktu z użytkownikami portalu. Efektem tych działań jest wzrost rozpoznawalności logo firmy lub akcji, jaka organizujemy. To oczywiście, przekłada się na sprzedaż i popularność. Jednocześnie na portalach spotykamy się z rosnącą i wszędobylską konkurencją.
Najważniejszy jest obraz - tak się przynajmniej wydaje w rozwijającej się kulturze obrazkowej. Niemniej dużo skuteczniej i efektywniej działa połączenie obrazu z tekstem. Najnowsze amerykańskie badania dowodzą, że zbitki skojarzeniowe obrazu i tekstu przynoszą najlepsze efekty reklamowe.
Jak najniższe koszty reklamy to podstawowy cel działań marketingowych. Chodzi o to by za dużo nie wydać pieniędzy, a jednak by o firmie mówiło się w internecie i nie tylko. Firma musi mieć rozpoznawalne logo, jeśli chce coś znaczyć na rynku. Istnienie firmy najlepiej jest zacząć od zbudowania reprezentacyjnego profilu w mediach społecznościowych. To jakby nowoczesna wizytówka współczesnego przedsiębiorstwa.
Polski rynek jeszcze nie oswoił się z możliwościami, jakie daje biznes w sieci, a już pojawiają się wzmianki o powstających e-sklepach na platformy mobilne. W działach marketingu wielu firm sprzedażowych nadal tkwi przy tradycyjnym podejściu do handlu. Należy korzystać z osiągnięć elektronicznego biznesu zdobytego w praktyce innych krajów, której wcześniej zaczęły handlować w przestrzeni wirtualnej. Nowa wiedza jest potrzebna, co więcej potrzebne jest formułowanie nowych zasad funkcjonowania w sieci.
Czy ktoś sprawdza, kim jest jego klient? Czy zakładając sklep lub swoją usługę w Internecie zastanawiasz się, kto będzie u ciebie kupował? Kto jest klientem w Sieci? Czy to są te same osoby które wchodzą do tradycyjnych sklepów? Czy być może zachodzi pewna dywersyfikacja – niektórzy kupują tylko w sieci, a inni tylko w sklepach tradycyjnych.
Ostatnie komentarze