Blogi

Image: 

założenie biznesu internetowego

Biznes internetowy - Opcje finansowania na start

Zależnie od tego, co chcemy robić, jak pracować, czy jaką firmę zakładać możemy też postarać się o pieniądze z odpowiedniego źródła. Wybieramy formę realizacji naszych planów i dostosowujemy się do potrzeb rynku. Jedno jest pewno, nie warto czekać. Jeśli mamy jakiś pomysł na działalność, to warto zacząć od zaraz.

założenie biznesu internetowego

Image: 

sukces w mediach społecznościowych

Jak odnieść sukces na portalach społecznościowych?

Oddziaływanie na potencjalnego klienta na mediach społecznościowych jest obecnie fenomenem analizowanym przez socjologów i analityków. To ogromna szansa na zaistnienie dla firmy. Reklamowanie się na portalach daje szeroką paletę możliwości marketingowych płynących z bezpośredniego kontaktu z użytkownikami portalu. Efektem tych działań jest wzrost rozpoznawalności logo firmy lub akcji, jaka organizujemy. To oczywiście, przekłada się na sprzedaż i popularność. Jednocześnie na portalach spotykamy się z rosnącą i wszędobylską konkurencją.

sukces w mediach społecznościowych

Image: 

copywriting w działaniach reklamowych

Jak wykorzystać copywriting w działaniach reklamowych?

Najważniejszy jest obraz - tak się przynajmniej wydaje w rozwijającej się kulturze obrazkowej. Niemniej dużo skuteczniej i efektywniej działa połączenie obrazu z tekstem. Najnowsze amerykańskie badania dowodzą, że zbitki skojarzeniowe obrazu i tekstu przynoszą najlepsze efekty reklamowe.

copywriting w działaniach reklamowych

Image: 

Promocja firmy bez strony internetowej

Promocja firmy bez strony internetowej? To możliwe!

Jak najniższe koszty reklamy to podstawowy cel działań marketingowych. Chodzi o to by za dużo nie wydać pieniędzy, a jednak by o firmie mówiło się w internecie i nie tylko. Firma musi mieć rozpoznawalne logo, jeśli chce coś znaczyć na rynku. Istnienie firmy najlepiej jest zacząć od zbudowania reprezentacyjnego profilu w mediach społecznościowych. To jakby nowoczesna wizytówka współczesnego przedsiębiorstwa.

Promocja firmy bez strony internetowej

Image: 

handel offline a online

Handel offline a online. Jak nie popełniać błędów?

Polski rynek jeszcze nie oswoił się z możliwościami, jakie daje biznes w sieci, a już pojawiają się wzmianki o powstających e-sklepach na platformy mobilne. W działach marketingu wielu firm sprzedażowych nadal tkwi przy tradycyjnym podejściu do handlu. Należy korzystać z osiągnięć elektronicznego biznesu zdobytego w praktyce innych krajów, której wcześniej zaczęły handlować w przestrzeni wirtualnej. Nowa wiedza jest potrzebna, co więcej potrzebne jest formułowanie nowych zasad funkcjonowania w sieci.

handel offline a online

Image: 

poznaj swojego klienta

Poznaj swojego klienta – dlaczego jest to tak istotne?

Czy ktoś sprawdza, kim jest jego klient? Czy zakładając sklep lub swoją usługę w Internecie zastanawiasz się, kto będzie u ciebie kupował? Kto jest klientem w Sieci? Czy to są te same osoby które wchodzą do tradycyjnych sklepów? Czy być może zachodzi pewna dywersyfikacja – niektórzy kupują tylko w sieci, a inni tylko w sklepach tradycyjnych.

poznaj swojego klienta

Strony

Subskrybuj RSS - blogi